Azeta Bio to linia organicznych past do zębów i kosmetyków do pielęgnacji najbardziej wymagającej skóry i włosów. Marka należy do włoskiej firmy Zava.gli założonej w 1978.
Kosmetyki Azeta Bio to kompleksowa ochrona wrażliwej skóry na bazie olejku z rośliny Inca Inchi – skarbu puszczy amazońskiej. Olejek posiada fantastyczne właściwości lecznicze, łagodzi świąd, niweluje podrażnienia i wysypki alergiczne. Polecany jest szczególnie w przypadku skóry problematycznej, zmagającej się z uczuleniami, łuszczycą, AZS, łojotokowym zapaleniem skóry, rozstępami i cellulitem.
Azeta Bio to seria produktów dedykowana dzieciom, kobietom w ciąży i świeżo upieczonym mamom, bogata w kwasy omega: 3,6,9 oraz witaminy A i E. To również profesjonalne pasty do zębów, które powstały w oparciu o wyniki 30-letnich badań i od lat produkowane są we Włoszech.
Główne zalety produktów Azeta Bio:
- 95% składników pochodzenia organicznego
- bezpieczny dla człowieka i środowiska naturalnego skład na bazie roślin pochodzących z kontrolowanych upraw ekologicznych
- nie zawierają parabenów, SLES, SLS, PEG, EDTA OGM, składników pochodzenia zwierzęcego, sztucznych barwników, mydła alkalicznego, syntetycznych zapachów i składników chemicznych, DEA, MEA, TEA, silikonu, polyquaternium, fenoksyetanolu, formaldehydu oraz pochodnych ropy naftowej
- bez substancji z roślin modyfikowanych genetycznie
- testowane dermatologicznie
- opakowania wykonane w duchu „no waste” z surowców odnawialnych i materiałów pochodzących z recyclingu
- posiadają certyfikat AIAB
- nie są testowane na zwierzętach
- producent zaświadcza, że są przyjazne dla Vegan a także nie zawierają glutenu.
Ofertę kierujemy do osób, które:
- potrafią nawiązywać i dbać o długofalowe relacje
- mają doświadczenie w sprzedaży B2B lub/i B2C
- są na samozatrudnieniu
- nie lubią pracować w biurze a w terenie czują się jak ryba w wodzie
- są mobilne, posiadają prawo jazdy i własne auto
- mogą wykonywać powierzone im zadania w godzinach 9:00 – 17:00
- nie potrzebują mieć nad sobą kata i bata
- są otwarte, komunikatywne i posiadają dużą siłę perswazji
- pokonywanie obiekcji i zamiana każdego NIE w TAK to dla nich bułka z masłem
- są nastawione na cel, ale nie idą do niego „po trupach”
- uważasz, że skład kosmetyków ma znaczenie
- wyznajesz ideologię bezpiecznych dla zdrowia produktów
- nie wierzysz w hasła: tanie i dobre
- jesteś rodzicem małych dzieci
- znajomość rynku mother&baby ( w tym sklepy typu: Mamissima, Fabryka Wafelków, MamaGama, etc.), farmaceutycznego lub im pokrewnych
- możliwość częstych podróży po całej Polsce lub wybranym regionie
- przedstawianie oferty marki Azeta Bio (apteki, sklepy eko, hurtownie ekologiczne, sklepy z artykułami dla mamy i dziecka)
- umawianie spotkań, pozyskiwanie nowych Klientów i wizytowanie aktualnych
- raportowanie ilości wykonanych wizyt i telefonów (cykl tygodniowy)
UWAGA:
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami i nie odpowiadamy na e-maile bez poniższej klauzuli w treści wiadomości:
"Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji."