Kim jesteśmy?
Zapewniamy Klientom kompleksowość świadczonych usług w zakresie gospodarki odpadami i obrotu surowców wtórnych w sposób bezpieczny dla środowiska.

Co będziesz robił?
M.in.:
• kontaktował się i utrzymywał relacje z dotychczasowymi i nowymi klientami Spółki,
• planował oraz zarządzał procesami logistycznymi i osobami podległego działu,
• opracowywał plany świadczenia usług zimowego i letniego utrzymania dróg,
• organizował pracę podległym pracownikom, w tym oceniał efektywność pracy podległych pracowników,
• sprawdzanie znajomości zagadnień BHP i p.poż. u podległych pracowników,
• przyjmowanie korespondencji i udzielanie odpowiedzi,
• sporządzanie sprawozdawczości statystycznej,
• wykonywanie zadań związanych z ISO.

Wymagania:
• Komunikatywność i doświadczenie w zarządzaniu ludźmi
• Min. wykształcenie średnie,
• Umiejętność podejmowania szybkich decyzji,
• Posiadanie własnego samochodu do delegacji 2-3 razy w miesiącu,
• Dobra znajomość Microsoft Excel,
• Mile widziane doświadczenie w logistyce.

Warunki pracy:
● miejsce pracy Tychy,
● szkolenie wprowadzające do firmy,
● fundusz świadczeń socjalnych (bony na święta, wczasy pod gruszą, paczki dla dzieci),
● premia na podstawie opinii przełożonego,
● umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, następnie umowa o pracę na czas określony,
● praca od poniedziałku do piątku od 6.00 do 14.00.

Aplikuj: zarzadzaniepoludzku@gmail.com, tel.: 535097761;